2014年3月30日 星期日

*韓國護膚品牌 it's skin ~ MY LAB Synergy Base*

大家有無用過韓國牌子it's skin?(好多女女都應該識佢的皇牌產品蝸牛面霜&精華液!)
大家又有無試過買護膚品的時候,想美白,但又覺得保濕最緊要,而且又想預防下痘痘,再諗落,都想早D開始抗衰老⋯⋯作為一個平凡的人我(==" ) ,不是天生麗質,皮膚可能同時有多個問題⋯⋯真係好煩⋯

今日分享it's skin 的MY LAB Synergy Base!只需兩個超簡單步驟,就可以調製出屬於你的精華液,一支針對到你3個肌膚問題~省時方便~: )

MY LAB Synergy Base只係basic ge 精華液,要再揀埋個filler就可以調製出一支最岩自己最切合自己需要ge精華液!自己整!呢個idea好似唔錯!所以我即買!
filler有好多款~例如深層保濕、增強彈性、美白、修復、去皺等等。我當然揀美白啦!再加支多種維他命(因為皮膚望落無生氣)!哈哈係啊!一支base係可以配合最多3支filler!所以,出奇蛋D fd~ 一次過滿足你3個願望!XD 但我當時只係揀兩支filler試下先~

Step1:打開支base,將好似針筒咁ge filler注射落個base度。
Step2:注射哂幾支fillers之後,扭番實支base,慢慢上下倒轉約15秒(可能因為以前做lab都係教上下倒轉黎撈勻D液體,所以我唔建議將佢亂咁無方向地狂chok,費事起哂泡。)。
咁就Finish!Easy啦!

易吸收,質地清爽,唔會"立痴痴",無咩香味~
價錢唔貴!我記得個base計番港紙係大約HK$50~filler每支都係咁上下~絕對值得一試! : )

#serum #skincare #brightening #vitamin #korea #skin#beauty



沒有留言:

張貼留言