2014年3月30日 星期日

【韓國超人氣 O'sulloc Water+ 消脂茶】

【韓國超人氣 O'sulloc Water+ 消脂茶
剛剛食完LUNCH,食到好飽又要坐住做野直到收工,又積哂脂肪,又開始飯氣攻心ZZZZZ 。。。之前朋友去韓國旅行番黎,送左盒茶比我,話《女人我最大》都有介紹,E家直頭好多人都識佢喇!O'sulloc Water+可以消脂,清油膩,阻隔油脂吸收,同埋幫助便便暢通。裡面有兒茶素,可以抗衰老添。
韓國買好似HKD90,香港好多韓國代購都有得賣,大約HKD130左右。(最近搵到一間賣$105一盒^^
一盒有30包,每次用一包開500ml水,用個500ml飲品ge樽就岩岩好!我通常用番本身都係茶ge樽,好似襯D,HAHAHA XP
呢個茶用凍水沖都得ga!我呢盒係麥茶味,佢仲有柚子、檸檬、櫻桃味。。。飲完一盒之後都有回購,但都係買番麥茶味好似穩鎮D 。
我帶番公司,日日飲一樽^^ 撇除減肥功效,食飽飽飲啖茶消下滯都好丫~特別係有時BBQ完、打完邪惡邊爐之後,我一定會飲!好過飲咖啡奶茶汽水啦~


沒有留言:

張貼留言