2014年4月26日 星期六

朝聖 ~ 富山麵家 x Hello Kitty 限定店!

試過無數次當有人知我喜歡kitty,就報以一副「唔係呀麻…咁大個人鍾意隻無嘴貓@@」的面容。但是,我從來坦然承認,要愛就不怕愛!仍然要高呼「我最愛Hello Kitty」!
今年是Hello Kitty 40週年!作為喜愛Kitty 22年的粉絲,昨晚去了位於銅鑼灣希雲街7號地下的富山麵家朝聖!該店由4月24日至7月20日會以kitty為主題,全店都有kitty陪大家吃拉麵!


門口佈滿 kitty ^^  很可愛! (心心眼)
 


昨晚大概7:30pm到達拉麵店,一轉入希雲街,已見人龍,走上前排隊,店員正在數人數,並向我隨後幾個的支持者說「呢度排到10pm架喇,之後嗰d唔好排喇,我地截人龍喇!」慶幸!我應該最後5個可以進去的!


連門口的營業時間牌都加有kitty!

店內會免費提供髮圈, 好讓長髮女士可以紮起頭髮, 方便享受拉麵~很貼心呢!!
還有BB專用的餐具! 

等等等,終於有位!
平時的我,對叫餐這一事總有選擇困難症,但當我等等等不知養出了多少隻蘑菇之後,我當機立斷已決定要一碗白鹽蝦半熟蛋拉麵!店員落單亦很有效率!

全店的桌子都貼上kitty ! 


牆壁上也有!桌上也放著kitty小旗幟!

全部店員和廚師不論男女都穿上kitty tee^_^


很快,熱烘烘的拉麵端在我眼前!白鹽蝦半熟蛋拉麵!

半熟蛋十分好味!  叉燒亦很嫩滑, 不肥不瘦! 湯底不濃, 清清的帶有海鹽味道, 但又不會太鹹。但麵則普通貨色, 不算彈牙。

kitty主題期間,叫任何拉麵都會以這kitty碗盛載~你喜歡的話,亦可臨走時買啊!每個$140,另外亦有限定版富山x Hello Kitty布袋,同樣是$140!  但我反而想要店員穿的kitty tee! 

 

由坐下至吃完離開, 大約半小時。
最後, 真心說, 如果你不是kitty忠實粉絲, 那我就覺得你無謂花2小時去排隊吃一碗正正常常不過不失的拉麵了~  我真心喜歡kitty, 抱著朝聖的心態, 因此我不介意啊!  但我肯定這次排兩小時是我的底線 XD

希望大家喜歡今次的分享^^ 
Instagram: jccacaca

 




沒有留言:

張貼留言